Isnin, 13 Mei 2013

We're The Perfect Two

 Assalamualaikum..
Alkisahnya.. Saat-saat ni, apa yang saya rasa adalah mood cuti sem selama 2 bulan ni sangat lah berharga, macam2 rasa ada,rasa rindu+sendu+syahdu+++bertalu-talu.. kikiki.. Selama cuti 2 bulan ni sangatlah aneh+pelik.. Saya terasa semakin dekat dia menghampiri..Yaa.. ada sesuatu yang sedang menghampiri saya dan dia adalah ribut taufan. Ia memberi kesan yang bermakna dalam hidup saya .. Saya rasa bertuah sangat dapat bertemu dengan insan yang mampu membuat saya menjadi diri saya sendiri dan banyak memberi  peluang kepada saya even saya kerap kali menyakiti hati dia tapi dye tidak membalasnya dengan menyakiti hati saya malah sebaliknya ia menyedarkan saya dengan cara profissionalnya. Dia memang hebat dan beruntung saya kenal dia..

''Terkadang kita bertemu dengan orang yang memberi kita banyak derita,dan dialah juga memberi kita 1000 kebahagiaa''  
no one perfect, thats whay pencils have ereasers soo we're the perfect two ;)  #tak rasa ke setiap derita yang awak lalui tu amat bermakna dalam hidup awak dan memberi kebahagiaan yang tak pernah awak rasa selama ini ?  Terkadang orang  tak tahu apa yang kita rasa even mereka tahu pun mereka hanya memberi pendapat kpd kita namun dalam kata2 dan kelakuan mereka juga harus kita berjaga-jaga. Mulut orang kan ..,lain yang dicakapkan lainnya yang dimaksudkan. BERFIKIR itu bukan susah, guna AKAL bukan lutut, BERCINTA itu bukan susah, guna HATI bukan mulut . Jangan disebab mulut orang, kita jadi tak kenal diri kita dan dia.  #Happiness will never come to those who fail to appreciate what they already have. My love,you always be my eternal happiness, i love u so much !!!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan