Selasa, 14 Mei 2013

Assalamualaikum Cinta..
Sedetik lebih bersamamu sayang.
My love,Even kita berjauhan ia terasa dekat bila kita saling merindui. Semakin rindu semakin asyik. Lagi pula dengan pelbagai perangai pelik awak yang muncul sekarang membuat saya tertarik dengan awak,.. telatah dan aksi awak mencuit hati dan membuat saya semakin selesa bersama awak.. Awak sentiasa berusaha tuk dekati saya even banyak masalah yang datang. Saya nampak usaha awak tuhh sayang dan saya percaya yang awak tak pernah give up dalam apa jua masalah yang awak lalui . Sememangnya terkadang ada lah juga kan tapi awak tetap kuat mempertahankan hubungan ini. Gelagat ''CEMBURU'' menghantui awak apabila ada  yang menganggu fikiran awak walaupun awak tahu benda tu tak patut awak cemburu. Bagi saya sifat tu normal la awak..! Awak tak pernah penat melayan saya kan..? Terima kasih tuk segalanya.. Saya bertuah kerana diberi kesempatan tuk dekati diri awak dan diberi kepecayaan sekali lagi. My love..,  '' A successful relationship requires falling in love many time,always with the same person ''  #ambik nak awak..besar kecik besar kecik mata awak .. Ehem2.. Saje je nak tarik  perhatian lebh..hehehe...okey..saya nak wish good luck 4 my Secret Admirer yang pertama baca ni. *Awak lah sayang*  Okey , lewat dah ni.. Berikan kepecayaan pada diri utk melaksanakan tugas awak. Semoga dipermudahkan segala urusan pada hari esok. Amin. Untuk kali ini awak jangan bimbang, saya ada bersama awak.., kuatkan semangat dan semoga sem ni dipermudahkan urusan dan dipercapatkan waktu utk awak terus usaha., ingat syg, ni bukan zaman lepas tangan lagi, tangungjawab awak amatlah besar pd fmly. Mak dan ayah setia menanti kejayaan anaknya.  Berikan kegembiraan pada mereka syg. Kisah lalu jadikan penguat diri utuk awak mara ke hadapan , sekarang awak ada saya dan mak ayah , tutupkan kesilapan lalu dan tunjuk pada meraka awak boleh lakukannya :) Good Luck..  Do your best.. !! 


#i miss you & love you.. dear my love, saya tak akan buat benda yang awak tak suka.., ini la kerja saya , jangan marah..! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan