Rabu, 24 Oktober 2012

Kisah Hati

About Feeling To Your Heart.. Kisah hati itu sedang berhati-hati cz ''Sometimes life give you two options: losing yourself or losing someone's else. Regardless of the situation.. Don't lose yourself   => ''  Remember the massage ya! fuhh... berdebat pula saya pagi begini (n_n) Oleh kerana Kisah Hatiku yang kini sering tak terhenti untuk terus berhati-hati membuat pilihan yang terbaik demi masa depanku .. cewahh.., terlebih sudah gara2 terlajak feeling cerita Kabhi Kushi Kabhi Gham la ni..,tak sabik pun kan kan ..haha.. sebenarnya tarharu cz tak sangka dalam diam dia alert juga kata-kata yang pernah saya berikan pada dia dan dalam diam juga dia seorang yang puitis bagai, di awal perkenalan saya dan dia hanyalah sebagai kawan biasa namun kini dialah kawan,dialah lawan,dialah sahabat dan dialah my secret admirer..hehehe...
'' Jika perkenalan kita dengan cara yang betul, Insya Allah, kita akan dapat dipermudahkan olehNya..'' kata-kata dari my secret admirer yang membuat saya sentiasa ingat dan respect dia :) Dia ni seorang yg pendiam tapi bila dia mula berkata Makk Aiii ayat dia memang power => What you sow, you Reap... What you give, you Get!! Jika sesuatu itu memang ditakdirkan untuk kita,ia tidak akan terlewat dan tercepat walaupun sesaat ;) Alhamdulillah,bersyukur sangat-sangat dengan apa yang dikurniakan dariNya.. Allah takkan memberi apa yang kita inginkan tapi Allah memberi apa yang kita perlukan, Allah Maha Mengetahui Segalannya :)

Apapun pesanan saya kepada Kaum Hawa yang tercinta, apabila kita berkawan dengan lelaki ingatlah ada dua pilihan terbentang..
Pertama, kamu jadi seperti kelapa,mudah diperolehi, diparut, diperah, diambil santannya, lepas itu hampasnya dibuang..,
Kedua, kamu menjadi sebutir mutiara, berada di dasar lautan, tersimpan rapi, dilindungi kulit, bukan senang nak lihat, apa lagi mendapatkannya, hanya orang yang bertuah dapat perolehinya.

Dan pesanan saya kepada Kaum Adam pula ialah , Jangan di sentuh bunga juka tidak ada niat untuk memetiknya, jangan racuni bunga sebelum dipetik, jangan petik bunga tanpa izin tuannya, jangan dipetik jika tiada niat untuk menjaganya dengan sepenuh hati kerana Ilahi :)

Statement diatas macam ustazah dah saya rasa. hahaha... berhati-hatilah menjaga kaki, silap melangkah ada yang tersalah arah.., berhati-hatilah juga menjaga lidah, silap bermadah ada hati yang gundah. '' Life '' is one way road, where, you can see back.. But you can't go back...!!! So be careful to take decisions in your life.



A Thousand Years

Heartbeats fast colors and promises..
How to be brave??How can I love when I’m afraid to fall!
But watching you stand alone..
All of my doubt suddenly goes away somehow??
One step closer..
I have died everyday waiting for you..
Darling don’t be afraid I have loved you!
For a thousand years..!I love you for a thousand more.
Time stands still.,Beauty in all she is..

I will be brave!!I will not let anything take away..!
What’s standing in front of me..
Every breath.,Every hour has come to this..
One step closer..

And all along I believed I would find you..!
Time has brought your heart to me..!
I have loved you for a thousand years..!
I love you for a thousand more..!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan