Jumaat, 27 April 2012

Cinta Kita



Aku tulis utk dia yg bernama jodohku...Mungkin dia ada disini??
''Aku mencintaimu bkn kerana apa yg ada padamu,
Aku mencintaimu kerana hatiku yg memilihmu,
Aku mencintaimu kerana kau layak menerima cintaku,
Bersamamu, ku yakini cintaku kan menjadi cinta yg dewasa....

Aku mencintaimu dgn cinta yg terus bertambah dr waktu ke waktu,
Hari ini aku mencintaimu lebih dari hari kemarin,
Dan kurang dr hari esok... ''









Ya Allah,
Ku bersyukur padaMu kerana menqrniakan kebahagiaan ini pd diriku,
Kini ku mencintai dan menyayanginya setulus hatiku,
Sekiranya dialah yg terbaik telah diciptakan utk diriku,
Ku harapkan Engkau restuilah hubungan kami Ya Allah,
Supaya setiap perjalanan yg kami berdua tempuh bersama akan sentiasa di bawah lindunganMu.


Ya Allah,
Ku bina hubungan ini dgn kejujuran,keikhlasan,kepercayaan dan kesetiaan,
Kau berilah ketabahan kpd ku menempuhi segala dugaan,
Disaat ku menyayanginya dan dia menyayangiku,
Disaat ku merinduinya dan dia merinduiku,
Disaat ku mengasihinya dan dia mengasihiku..


Ya Allah,
Aku inginkan cinta ini berada dibawah rahmatMu,
Supaya cinta ini akan kekal selamanya di bawah lindunganMu,
Supaya cinta ini kekal bahagia di dunia dan di akhirat kelak...
Insya Allah


Amin Ya Rabbal Alamin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan